Despre noi PDF Imprimare Email

Sangari Engineering Services (Romania) SRL a fost infiintata in 1997 de COMPETE LTD (Consortium of Manufacturers Producing Educational and Technological Equipment) cu sediul la Cambridge, Marea Britanie, ca parte a unei retele internationale. Grupul international Sangari dezvolta de 42 de ani solutii pentru imbunatatirea educatiei in lume prin stiinta. Creat in Anglia in 1965, grupul este prezent in 15 tari: Africa de Sud,  Egipt, Spania, Statele Unite, Brazilia, Grecia, Anglia, Iran, Portugalia, Romania, Turcia, Mozambique, Namibia, Pakistan si Kazakhstan, fiind focusat exclusiv pe sectorul educational si al cercetarii.
Sangari Engineering Services (Romania) SRL este compania cu cea mai mare vechime in acest domeniu de pe piata romaneasca, si a fost prima entitate privata care a avut initiativa unui proiect national de dotare a invatamantului superior cu echipamente didactice si de cercetare (RUMP: "Romanian Universities Modernization Project"), aprobat prin Hotarire de Guvern in sedinta din 21 decembrie 2000.
Societatea noastra a inteles inca de bun inceput importanta cercetarii in dezvoltarea pe termen lung a unei tari, precum si potentialul extraordinar pe care il reprezinta acest domeniu, cu precadere in Romania. Sangari intelege sa ofere sustinere si suport pe termen lung.

Politica in privinta calitatii

Politica noastra este aceea de a satisface si chiar depasi cerintele si asteptarile clientilor. Dorim sa devenim leaderi nationali in domeniul activitatilor de proiectare, productie si comercializare a echipamentelor pentru educatie si cercetare.
Pentru aceasta, am stabilit o strategie de crestere continua a calitatii produselor si serviciilor noastre care se bazeaza pe principiile:

- ORIENTAREA SPRE CLIENTI – prin cunoasterea si satisfacerea deplina a cerintelor si asteptarilor acestora;
- IMBUNATATIREA CONTINUA - a calitatii serviciilor noastre;
- IMPLICAREA INTREGULUI PERSONAL - prin organizare, instruire, motivare si cointeresare;


Obiectivele concrete privind calitatea sunt stabilite anual de conducerea societatii si transmise pentru cunoastere si realizare tuturor functiilor implicate. Realizarea obiectivelor se analizeaza periodic si sunt stabilite resurse si actiuni necesare pentru atingerea lor.

Pentru a atinge aceste obiective am implementat si imbunatatim continuu un Sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001:2008.

Sistemul de management si realizarea obiectivelor privind calitatea sunt monitorizate prin audituri interne independente si analizate periodic de managementul de varf al societatii pentru a se asigura respectarea principiilor adoptate, eficacitatea si imbunatatirea continua a calitatii serviciilor noastre.

Alocarea de resurse, planificarea, controlul, asigurarea si imbunatatirea continua a calitatii si a performantelor sunt elemente ale managementului pe care conducerea societatii intelege sa le utilizeze cu sprijinul si participarea constienta a intregului personal.

In calitate de Administrator al companiei doresc sa exprim angajamentul meu pentru realizarea politicii si obiectivelor privind calitatea si cer intregului personal sa actioneze pentru respectarea acestor principii si livrarea unor produse si servicii la cele mai inalte standarde  de calitate.

 

Administrator,

Liviu Stroia

alt